Pravo na odustanak, povraćaj novca i zamenu kursa

1. Polazniku je omogućeno pravo na odustanak od kursa ili zahtev za povraćaj novca u slučaju nezadovoljstva, pod sledećim uslovima:

  • a) Zahtev za odustanak, povraćaj novca ili zamenu za drugi kurs podnosi se u roku od 14 dana od datuma izvršenja uplate.
  • b) Polaznik nije prešao više od 1/4 (jedne četvrtine) kursa.

2. U slučaju podnošenja zahteva za povraćaj novca ili zamenu za drugi kurs, Polaznik je saglasan sa sledećim uslovima:

  • a) TRIOART zadržava pravo da proveri ispunjenost uslova i da odobri ili odbije zahtev na osnovu internih pravila.
  • b) Povraćaj novca će se izvršiti prema uslovima definisanim politikom povraćaja TRIOART-a, koja može biti dostupna na vebsajtu “Groove”.
  • c) Zamena za drugi kurs vršiće se isključivo za kurs u istom cenovnom rangu. Ukoliko je novi kurs jeftiniji, razlika će biti refundirana Polazniku. Ukoliko je novi kurs skuplji, Polaznik je dužan da doplati razliku.
  • d) Sve troškove povraćaja novca snosi Polaznik.

3. Od navedenih pravila nije moguće odstupati usled politike isplate dugovanja autorima i mentorima kurseva na Groove platformi.

4. Zahtev za odustanak, povraćaj novca ili zamenu kursa treba poslati elektronskim putem na adresu info@groove.edu.rs.

Ovaj deo Ugovora dodaje informaciju da sve troškove povraćaja novca snosi Polaznik. Molimo Polaznika da ima u vidu ovu odredbu prilikom donošenja odluke o povraćaju novca ili zahtevu za zamenu kursa.

Kada kupujete kurseve putem naše online platforme, imajte na umu da se radi o digitalnom sadržaju koji se isporučuje putem prikaza lekcija, videa, audio snimaka, kvizova i igrica na platformi. Ovaj sadržaj nije isporučen na trajnom nosaču zapisa, već se pristupa online putem.

Molimo vas da budete pažljivi prilikom kupovine i da proverite tačnost svojih izbora. Imajte na umu da TRIOART neće snositi odgovornost za greške kupaca u vezi sa kupljenim proizvodima ili uslugama, uključujući i slučajeve pogrešnih kupovina. U takvim situacijama, reklamacija neće biti moguća.

Ukoliko se suočite s bilo kakvim nepravilnostima tokom procesa kupovine kurseva na našem Web sajtu ili ukoliko niste dobili pristup kupljenom kursu, slobodno nas kontaktirajte. Naš korisnički servis je dostupan putem e-mail adrese info@groove.edu.rs ili na broj telefona +381 (63) 7653150. Naš tim će uložiti napore da reši svaku situaciju i otkloni eventualne nepravilnosti kako biste dobili pristup kursevima koje ste kupili.

Ukoliko imate nameru da pokrenete proces reklamacije, molimo vas da nam se obratite putem e-mail adrese sa zahtevom za reklamaciju. Vaša povratna informacija je dragocena i koristiće nam da unapredimo našu uslugu i iskustvo kupaca.